Šiaurietiško ėjimo lazdos

Šiaurietiško ėjimo lazdos Lietuvoje pradėtos naudoti ne taip seniai, tačiau akimirksniu išpopuliarėjo ir šiuo metu yra viena mėgstamiausių priemonių aktyviai praleisti laisvalaikį. Didžiausias jų privalumas – siaurietisko ejimo lazdos nereikalauja specialaus fizinio pasirinkimo, jomis naudotis gali bet kokio amžiaus žmonės. Kitaip nei kitos sporto šakos, pasirinkus šiaurietišką ėjimą patirti traumą ar pasitempti raumenis rizika beveik nėra. Nors gali pasirodyti, kad ramstantis šiaurietiško ėjimo lazdomis negali būti pasiektas joks rezultatas, tačiau iš tiesų šis užsiėmimas labai naudingas sveikatai. Einant dirba ne tik kojos, tačiau ir rankos. Be to, teigiamai veikiamas stuburas, gerinama širdies veikla, aktyvinama kraujotaka, juntamas kvėpavimo sistemos veiklos pagerėjimas. Tai didelių fizinių pastangų nereikalaujanti veikla, kuri gerina viso organizmo būklę.

Kaip naudotis šiaurietiško ėjimo lazdomis?

Daugelis kritiškai vertinančių šiaurietiško ėjimo lazdas nėra įsigilinę į jų veikimo ir naudojimo principus. Tai yra viena pagrindinių priežasčių, dėl kurios ši veikla dažnai nevertinama. Iš tiesų, jei norite pasiekti rezultatų, reikia laikytis šiaurietiško ėjimo taisyklių ir lazdas naudoti tiksliai, kaip nurodyta. Pirmiausia derėtų sureguliuoti jų aukštį. Jei lazdos bus per trumpos ar per ilgos, jos nepadės siekti rezultatų ir net atvirkščiai, gali trukdyti sportuoti. Dar vienas labai svarbus dalykas – ritmiški judesiai. Laikant lazdas rankose jų mostai turi būti priešingi žingsniams (tai reiškia, kad jei dešine koja žengiate į priekį – dešinė ranka su lazda joje juda atgal). Ir, žinoma, reikėtų nepamiršti kvėpavimo. Taisyklingas kvėpavimas yra bet kurios sporto šakos pagrindas.

Kam naudojamos šiaurietiško ėjimo lazdos?

Paprastai siaurietisko ejimo lazdos naudojamos vaikštant lygiu paviršiumi. Šiaurietišku ėjimu galima užsiimti ant asfaltuotos dangos, taip pat populiaru su jomis išsiruošti į žygį po mišką ar jūros pakrantę. Neretai šiaurietiškomis lazdomis turistai naudojasi ir kelionės į kalnus metu. Tokiu atveju ne tik išlaikoma taisyklinga laikysena, tačiau ir kopti kur kas paprasčiau.

Atletas.lt svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti geresnę teikiamų paslaugų kokybę. Naršydami mūsų svetainėje Jūs patvirtinate, jog sutinkate su atletas.lt slapukų politika.

Sutinku