Priemonės mankštintis namuose, padėsiančios tau sustiprėti

Priemonės mankštintis namuose, padėsiančios tau sustiprėti

Kūnas stiprinamas atliekant įvairius, raumenų jėgą didinančius pratimus. Sporto salėje šį tikslą pasiekti geriausiai tinka svarmenys – štangos ir hanteliai. Pratimai gali būti atliekami stovint, gulint ant staklių ar taikant kitokią techniką. Tačiau stiprinti kūną galima ir namuose, tik reikia pasirinkti tam tinkančias priemones. Viena iš jų galėtų būti jau minėti svarmenys. Nedidelės, kompaktiškos priemonės, neužima namuose daug vietos (jas galima laikyti net po lova), tačiau puikiai tinka tvirtinti rankų raumenis.
Taip pat namuose populiaru naudoti diržinius treniruoklius. Prie tvirto pagrindo (paprastai sienos) tvirtinama priemonė skirta tvirtinti viso kūno raumenis. Treniruočių naudojantis diržiniu treniruokliu metu naudojamas sportuojančiojo kūno svoris, todėl didinama kojų, rankų, nugaros, pilvo preso raumenų galia. Mankštos principas gana paprastas, tvirtai įtemptas gumas reikia tampyti, pratimus atlikti galima pasirinkta kūno vieta. Nenorintys ar neturintys kur tvirtinti diržinio treniruoklio neretai renkasi jo alternatyvą – espanderius. Šios priemonės naudojimo principas panašus, tik reikalauja mažiau papildomų sąlygų. 

Espanderio nereikia niekur tvirtinti, jis tiesiog laikomas rankomis ar priminamas koja. Tiesa, pastarieji gali būti įvairių rūšių: spyruokliniai, su gumomis ar skirti treniruoti tik plaštakas.
Dar viena priemonė – ratukas pilvo presui. Nors iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti, kad tai didelių pastangų ir fizinio pasirengimo nereikalaujanti priemonė, atlikti mankštos pratimus šiuo ratuku nėra jau taip paprasta, mat aktyviai tvirtinami ne tik pilvo preso, tačiau ir tricepsai bei bicepsai, didinama kūno ištvermė. Ratukas pilvo presui taip pat labai patogi ir namuose mankštintis puikiai tinkanti priemonė, nes yra nedidelė,todėl ją laikyti ar persinešti ir pratimus atlikti patogu beveik bet kur.
Galima rasti daugybę priemonių, padedančių stiprinti kūną namuose, tačiau svarbiausia nepamiršti dviejų dalykų: pirmasis – prieš bet kokią treniruotę būtina atlikti apšilimą, antrasis – prieš stiprinant raumenis, reikėtų jį sutvirtinti atsikračius riebalų, o šį tikslą pasiekti geriausiai – veiksmingai su nepageidaujamais riebalais kovoti padedantys - tinka kardio treniruokliai.

Palikti komentarą

* Vardas:
* El. paštas: (Viešai nerodomas)
   Website: (Site url withhttp://)
* Komentaras:
Type Code

Atletas.lt svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti geresnę teikiamų paslaugų kokybę. Naršydami mūsų svetainėje Jūs patvirtinate, jog sutinkate su atletas.lt slapukų politika.

Sutinku